DZIUREK
Administrator
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzów/D/WLZ-V/2b
|
Wysłany: Pon 22:00, 24 Paź 2005 Temat postu: Treść regulaminu |
|
|
Forum MEDYK nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczone na forum przez użytkowników, jednakże jest gotowe udostępnić organom ścigania wszelkie narzędzia jakie posiada w celu zwalczania łamania prawa.Podstawą korzystania z forum MEDYK jest stosowanie się do ogólnopanującej netykiety [link widoczny dla zalogowanych] . Ponadto obowiązują następujące zasady (użytkownik korzystając z forum w pełni zgadza się ich przestrzegać):
1.Rejestracja
2. Ogólne zasady korzystania z forum
3. Treść wiadomości zamieszczanych na forum
1. Rejestracja
1.1 W czasie rejestracji użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych danych w polach, które są wskazane jako obowiązkowe (pola nieobowiązkowe, jeśli są wypełnione przez użytkownika, również powinny zawierać poprawne dane).
1.2 Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Wykrycie duplikatów grozi blokadą wszystkich kont .
1.3 Użytkownik zgadza się na dodanie swoich danych do ogólnodostępnego spisu użytkowników forum MEDYK.
2. Ogólne zasady korzystania z forum
2.1. Każde forum ma swoją określoną tematykę, pisząc nowy wątek należy starannie wybrać do którego z nich najlepiej pasuje.
2.2. Obowiązuje całkowity zakaz umieszczania wątków o tej samej lub zbliżonej treści na kilku forach jednocześnie.
2.3. Kultura wypowiedzi obowiązuje wszystkich - całkowity zakaz używania wulgaryzmów, obrażania i atakowania innych użytkowników.
2.4. Obowiązuje zakaz umieszczania wątków epatujących seksem, przemocą, promujących narkotyki, treści rasitowskie, nazistowskie itp.
2.5. Jeżeli zniknął post który napisałeś/aś poszukaj go na innych forach, być może został przeniesiony. Zanim ponownie zamieścisz post, który zniknął z forum, przeczytaj regulamin. Najprawdopodobniej Twoja wypowiedź naruszała jego postanowienia i została wykasowana. Nie zamieszczaj kolejnych postów o tej samej treści, formie lub tytule jak te, wykasowane przez moderatora.
2.6. Każde forum jest moderowane. Moderatorzy dokładają wszelkich starań aby korzystanie z niego było przyjazne, łatwe i przyjemne.
2.7. W ramach sygnatury dozwolone jest umieszczanie obrazków, lub zdjęć, pod warunkiem że ich rozmiar nie przekracza 6 Kb
3. Treść wiadomości na forum
3.1. Treść
3.1.1. Każdy nowo rozpoczęty wątek powinien zawierać w temacie skrót myśli/treści owego wątku. Obowiązuje całkowity zakaz pisania wątków nie podając adekwatnego tytułu (szczególnie niedopuszczalne są tematy typu: "Pytanko", "Mam problem", "Udzielcie porady" itp.
3.1.2. Obowiązuje całkowity zakaz pisania wątków DUŻYMI LITERAMI tj. z CAPS lockiem, nadmierną ilością znaków interpunkcyjnych.
3.1.3. Obowiązuje zakaz pisania wątków skierowanych do konkretnej osoby - do tego celu są przeznaczone wiadomości prywatne lub wiadomości pisane na prywatne adresy korespondencyjne.
3.1.4. W przypadku umieszczania w wątku zdjęć ze znacznikami [img], nie swojego autorstwa, wolno dokonywać tego wyłącznie za wyraźną zgodą ich autora. W innym wypadku możliwe jest podawanie bezpośredniego linku do pliku, które chcesz pokazać.
Równocześnie uprasza się wszystkich użytkowników forum MEDYK o zaktualizowanie informacji zawartych w profilach w pozycji "skąd" zgodnie z zaproponowanym wzorem :
miejscowosc/(D)=dom/(ST)=stancja/DS X(akademik nr X)/Wydzial(WLK=wydział lekarski katowicki,WLZ=wydział lekarski zabrzański) -rok/grupa
Dla ułatwienia zobacz np. w lewo na informacje o mnie wyświetlane przy tym poscie.To naprawdę ułatwi funkcjonowanie fora MEDYK i komunikację między studentami.
Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania wiadomości, zdjęć, kont użytkowników bez podania przyczyn
Post został pochwalony 0 razy
|
|